پشتیبانی طلازرین

ما همیشه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستیم. از طریق روش‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

تماس تلفنی

با شماره پشتیبانی ما در ساعات کاری (شنبه تا چهارشنبه، ۹ صبح تا ۵ عصر) تماس بگیرید.

۰۳۱-۴۲۲۷۵۰۷۵

ایمیل

برای ارسال سؤالات، پیشنهادات یا گزارش مشکلات، با ما از طریق ایمیل در ارتباط باشید.

پشتیبانی@طلازرین.ایران

چت آنلاین

با کارشناسان ما به صورت آنلاین گفتگو کنید و پاسخ سؤالات خود را به سرعت دریافت نمایید.

سؤالات متداول

پاسخ بسیاری از سؤالات رایج را در اینجا بیابید

برای سرمایه‌گذاری در طلازرین، ابتدا باید ثبت‌نام کنید و مراحل احراز هویت را طی نمایید. پس از تأیید اطلاعات، می‌توانید حساب خود را شارژ کرده و اقدام به خرید طلا نمایید. تمامی مراحل به صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن قابل انجام است.

بله، طلازرین امکان تحویل فیزیکی طلا را برای مشتریان فراهم کرده است. پس از خرید، می‌توانید از طریق حساب کاربری خود، درخواست تحویل فیزیکی ثبت کنید. هزینه ارسال و بیمه محموله به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

کارمزد معاملات در طلازرین بین ۰.۱ تا ۰.۵ درصد از حجم معامله است که بسته به نوع معامله و میزان آن متغیر است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، به بخش 'سیاست‌های مالی' در صفحه قوانین و مقررات مراجعه کنید.

احراز هویت در طلازرین شامل ارائه مدارک شناسایی معتبر (کارت ملی و شناسنامه)، اطلاعات تماس و آدرس، و اطلاعات حساب بانکی است. این فرآیند معمولاً بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری طول می‌کشد.

در صورت بروز هرگونه مشکل در انجام تراکنش، لطفاً بلافاصله با پشتیبانی ما تماس بگیرید. شما می‌توانید از طریق ایمیل، تلفن یا چت آنلاین با ما در تماس باشید. توصیه می‌کنیم جزئیات تراکنش شامل شماره پیگیری، زمان انجام و مبلغ را آماده داشته باشید.

با ما در تماس باشید

برای ارسال پیام، سؤال یا بازخورد، فرم مقابل را تکمیل کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

support@talazarin.ir
۰۳۱-۴۲۲۷۵۰۷۵
اصفهان، دهق، خیابان امام خمینی

دفتر مرکزی طلازرین

دفتر مرکزی طلازرین در شهر دهق واقع شده است. برای مراجعه حضوری، لطفاً از قبل با ما هماهنگ کنید.

اصفهان، دهق، خیابان امام خمینی

ساعات کاری:

شنبه تا چهارشنبه: ۹ صبح تا ۵ عصر

پنجشنبه: ۹ صبح تا ۱ بعدازظهر

جمعه: تعطیل

نقشه موقعیت دفتر مرکزی طلازرین